onsdag 10 december 2008

Info!

Som ni ser av reklambannern här ovanför har jag nu äntligen bestämt mig för vilket bolag jag utökar min kommande spelfond med.

Valet föll på Betway och jag rekommenderar starkt bloggens läsare att testa dem, med 1000 kronor i bonus samt en hel del gratisspelkampanjer så känns de heta. Ligger bra till marknadsmässigt med odds och känns stabila!

Så se till att regga er nu och gör er redo för min nystart den 1 januari, jag utlovar full fart och med tanke på spelformen just nu kan jag NÄSTAN utlova vinster, men så långt ska jag givetvis inte sträcka ut min haka.

Därmed har jag alltså Betsafe, Betway, Expekt samt Svenska Spel.
Samtliga bolag rekomenderar jag er starkt och länkar till dessa bolag finns på bloggen(till höger), jag skulle aldrig rekomendera bolag jag själv inte använde eller litade på, så följ i mina fotspår!

Inga kommentarer: