onsdag 10 december 2008

Sävehof vinner igen?

Lindesberg - Sävehof hcpspel -4,5 mål 2:a
Odds: 1,90 (Expekt) Insats: Medel

37-27 till Sävehof för några dagar sedan när lagen möttes sist i Partille, Lindesberg är ett annat lag på hemmaplan och visst tror jag de kan bjuda upp lite till ikväll men jämnare än fem mål? Njae...

Ni som följer min blogg vet att jag är väldigt svag för Sävehof, i mitt tycke har man ett väldgt varierande och giftigt anfallsspel som tack vare alla alternativ är "självgående" och man hamnar väldigt sällan i svackor. Viss varsamhet ska man ha för handicapspel, finns ju ingenting som säger att Sävehof ska gå för en femmålsvinst men med förra mötet i bakhuvudet och den enorma skillnad, spelare för spelare så testar jag Sävehof återigen!

Det får bli dagens enda 19.00-spel, funderar lite kring CL-matcherna, men jag är tveksam.

Inga kommentarer: