lördag 27 december 2008

Det var den julen det...

Såja, då var julmaten uppäten för denna gången och sakta men säkert börjar "suget" komma, om än i lite mindre utsträckning än tidigare.

Som jag nämnt någon gång tidigare så blir det troligtvis studier för mig nästa år, något som kommer att påverka både ens spelkassa samt ens spelengagemang misstänker jag, men det får vi se.

Jag håller som bäst på att fundera kring utformning av min kommande spelfond, jag sneglar en del åt "Braxingen" som ni säkert känner till, något som skulle betyda betydligt färre spel men NÄR jag väl går in så ska det vara bra chanser. Men, som sagt, vi får se.

Hoppas ni hade en trevlig jul och jag passa på att önska er ett riktigt gott (spel)år så hörs vi!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gott Nytt (Spelfritt) år!

Anonym sa...

Tycker du skall kliva ner på färre spel. Man Uppenbarligen har du ju kunskaper eftersom du har ett ROI över gemene mans ROI, trots samma kvantitativa satsningar. Om du bara drar ner på det, går in hårdare (inte insatsmässigt, men i själva analysen av matchen) för färre matcher, så är jag övertygad om att din fond skulle stiga i taket. Dessutom inte lika tidskrävande.