torsdag 18 december 2008

Grr...

Får nog seriöst överväga att lägga ner handbollen, usel träffprocent där nu!

Blir ett till spel idag:


Tottenham - S. Moskva hcpspel -1 mål 1:a
Odds: 3,01 (Betsafe) Insats: 5/10 units

Det är ett starkt Tottenham som ska ta emot Spartak ikväll, Pavlychenko och Corluka är cuptied, annars är det i princip bästa laget som mönstras, med hemmapubliken i ryggen samt Bent på topp så tror jag segerchansen är god, givetvis klurigare med ett handicapspel men jag misstänker att ryssarna faller ihop aningen vid eventuellt underläge och Tottenham likt de flesta engelska lag kommer att pumpa på i 90 minuter, Lennon/Bent segerorganisatörer!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Mathias!
Jag har följt dig i många månader.

Nu har du inte formen och jag rekomenderae att du tar en julpaus!

Återkom 1 Januari 2009 med en Ny fond. Där spelen analyseras grundligt och där NHL inte är ett spelobjekt (minnesota sög igår...!)

Innan du drar ditt namn i smutsen med en träff procent på under 20% så tycker jag att du ska ta 2v och skita i spel. Rensa skallen och återkom nästa år!

Mathias sa...

Ja, tyvärr kan du ha en poäng. Tanken har slagit mig.

Besked kommer!