söndag 14 december 2008

Dagens tre första!

Testar tre tidiga spel, huvudattraktionen för min del blir Atletico Madrid - Real Betis senare ikväll, räkna med spel där, men det kommer senare.

Portsmouth - Newcastle 1:a Odds: 2,05
Rec Huelva - Osasuna 1:a Odds: 2,35
Dubbelodds: 4,82 (Betsafe) Insats: 2/10 units


Lurigt med dubblar givetvis, därav min låga insats men den känns klart intressant.
Newcastle ger jag inte mycket för, på hemmaplan verkar man bjuda till lite mer men bortaspelet ser allt som oftast tragiskt ut, tror ett starkt hemmalag som "Pompey" ska ses med god segerchans!

Recreativo står upp hyfsat tycker jag, något man verkligen inte kan anklaga Osasuna för, det luktar rejäl kris och till eftermiddagens match rapporteras bortalaget ha stora skadebekymmer, etta!

H43 över 27,5 mål Odds: 1,85
Hammarby - IFK Skövde över 60,5 mål Odds: 1,85
Dubbelodds: 3,42 (Betsafe) Insats: 2/10 units

Trelleborg var usla mot RIK sist och dess tidigare uppåtform försvann all världens väg, man hör helt klart till de sämre lagen i serien och läget ser kritiskt ut. H43 underpresterar kraftigt i mitt tycke, laget verkar väldigt svajigt och blandar och ger en hel del, Zoran Roganovic är en nyckelspelare, har han en bra eftermiddag vinner H43 komfortabelt! Trots bortaplan tycker jag oddset på att H43 går över 27,5 mål är intressant. Får hoppas på en skapligt öppen match och klar bortavinst!

Bajen fortsätter att underprestera och nu måste man nog ifrågasätta laget lite, man får inte alls till det och främst offensivt verkar det inte alls fungera. Så varför ett överspel undrar kanske vän av ordning? Nja, Skövde är ett i grunden offensivt spel som brukar bjuda till även på bortaplan och jag tror man har goda segerchanser här! Kan Bajen bara få någon som helst islossning på sin offensiv så tror jag detta spelet sitter med god marginal. Lagen möttes för övrigt den 3 december, resultat i Skövdes favör, 38-35!

Testar med bakgrund av rekarna här ovan även en tredje dubbel:

Trelleborg - H43 2:a Odds: 1,70
Hammarby - Skövde 2:a Odds: 2,65
Dubbelodds: 4,50 (Betsafe) Insats: 2/10 units



Levande spel: 6 units

Inga kommentarer: