lördag 20 december 2008

Intressant Lördag!

Intressanta matcher, en hel del väntade resultat men överlag känns det skönt "stå" vid sidan om lite. Jag kommer att fullfölja min spelpaus, kör igång 2009 istället, med ny energi och ny fond.

Uppskattar kritik, både positiv och negativ - så länge den tillför något, jag är inte intresserad av att höra sågningar kring min person.

Bäst idag annars?
Nottinghams vinst borta mot Southampton var verkligen skön och nödvändig, nu har vi häng på nytt kontrakt!

Skönt sitta i tevesoffan och bara njuta nu annars, först West Ham - Aston Villa, följt av Real Madrid - Valencia samt min personliga höjdpunkt, Espanyol - Atletico Madrid.

Tror rätt hårt på de tre favoriterna, Villa, Real samt Atletico, de ska ha god vinstchans allihopa!

Dagarna fram till nyår kommer bloggen inte vara jätteaktiv, men dyker upp då och då och skriver av mig lite, stort lycka till med era spel!

1 kommentar:

Anonym sa...

Funderade väldigt länge på Real Madrid - Valencia.

Kan inte förstå att folk rosade Real efter att ha blivit totalt utspelade i El Clasico.

Nej, jag tror inte dom rycker upp sig här heller utan Valencia kliver ur krigsdammet som segrare! :-)