torsdag 18 december 2008

Fullt upp!

Är borta större delen av dagen - troligtvis en mycket lugn spelkväll om inte något oväntat dyker upp det vill säga, räkna med dagens lugna och betydligt mer sparsamma speltips kring 18.00 tiden.

Skönt att gårdagen slutade vid "bara" -4 units, kunde gått bra mycket värre. (Statistiken uppdaterad)

Och för övrigt, till er som roar er med att kasta skit via kommentatorsfunktionen, lika bra att lägga ner. Som de flesta normala människor inser så driver man inte en spelblogg för att få förtal kring sin person spritt, lika bra ni hittar någon annan att terrorisera!
En av fördelarna med att driva en blogg är ju just det, att man kan sortera bland kommentarerna så jag förstår inte att ni ens orkar fortsätta, Internet lockar tyvärr fram det sämsta hos många människor, en egenhet som fler och fler bloggar vittnar om, mobbing, anonyma påhitt, könsord och uthängningar till höger och vänster börjar tyvärr bli vardag för oss som syns via nätet, en mycket tråkig och farlig utveckling som i långa loppet skadar hela tanken med Internet, men mer om det en annan gång!

Sakligt, grundlig och kritik på en sund nivå är en helt annan sak, det släpper jag mer än gärna igenom, såpass väl tror jag ni känner mig vid det här laget.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Om du vill ha ett riktigt bra spel till ikväll så rekomenderar jag dagens stora drag i uefa cupen, NEC-Udinese. Väl motiverad 1:a i den matchen.

Anonym sa...

Anonym: Tror inte Udinese lägger sig ner och dör i den matchen, förlorar Udinese finns det en chans att Tottenham kan lägga beslag på förstaplatsen och Udinese får kanske möta Champions League lag istället för grupptreor

Mathias sa...

Mmm, jag är beredd hålla med dig Marcus, Udinese vågar jag inte gå emot, laget kan en hel del.

Mathias sa...

Mmm, jag är beredd hålla med dig Marcus, Udinese vågar jag inte gå emot, laget kan en hel del.

Mathias sa...

Mmm, jag är beredd hålla med dig Marcus, Udinese vågar jag inte gå emot, laget kan en hel del.

Anonym sa...

Hej igen! Vill starkt rekomendera detta spel ikväll.

NEC - Udinese. 1 a
Odds: 2,02 (Betfair) Insats: 47 kronor (6 units)

NEC är ett starkt hemmalag och möter i kväll ett omotiverat Udinese. Italienarna har varit helt ur form på senare tid och tänker mycket på helgens stormatch mot Milan. I kväll kommer man med ett reservlags betonat lag. En motivationsetta!

Anonym sa...

Siket spel av mig ikväll hovade in 5 lax :)

Anonym sa...

Själv hade jag en fyrpel på

NEC
Stuttgart
Racing
PSG

caching!