tisdag 16 december 2008

En rejäl utmaning...

Ja, vad ska man säga om dagens utbud?
Mer än att det ser extremt tunnt ut och inget som spontant lockar till spel, luktar rejält avslag ikväll, men, man vet aldrig kanske dyker det upp någon bra info under dagen - men ärligt talat ska det nog mycket till!

Annars?

Denna version av spelfonden har ju verkligen inte fått en bra start, en rejäl formdipp har inlett spelen och i det läget är det lätt man hamnar i en negativ spiral, ni vet själva, spelen kommer ogenomtänkta, insatserna blir för höga och allt kryddat med en del "stolpe ut" dessutom. Oehört frustrerande är det i alla fall och den spelare som säger att han klarar en bad beat med bibehållet humör ljuger, alternativt är att gratulera!

Jag är nog min största kritiker själv, hela poängen med bloggandet är ju för och främst att jag själv ska lyfta spelen en nivå, för det är helt klart pressande att reka offentligt(testa själva).
Men, det positiva är åtminstone att jag inte backat mer hittils och jag ska jobba stenhårt framöver på en vändning!

Spelfondens värde inom kort?

Inga kommentarer: