fredag 5 december 2008

Decemberfest?

Bayern München - Hoffenheim 1:a
Odds: 1,65 (Betsafe) Insats: Hög

I oktober brukar Münchenborna hinka i sig en hel del öl, men jag tror att de når upp på samma nivåer ikväll. Toppmöte väntar på Allianz Arena och hade någon gett mig 1,65 ggr pengarna inför säsongen så hade jag troligtvis pantsatt allt jag hade(inklusive mor och farföräldrar).

Nu är ju dock verkligheten lite annorlunda, Hoffenheim är verkligen en sannsaga och ni som inte vet bakgrunden till dess framgångar borde läsa på, en otrolig resa de har gjort.

DOCK, ikväll är jag helt övertygad om att Hoffenheim förlorar, högst troligt ganska så rejält med. För det första, Hoffenheim är ett bra lag, inget snack om det men samtidigt spelar laget utan tvekan över sin kapacitet och rimligtvis kommer de snart börja tappa fler poäng.
Laget har tveksamt facit mot storlagen hittils utan har en förmåga att vinna alla matcher de "ska" vinna - till den kategorin räknas defenitivt inte Bayern München på bortaplan!

Bayern mönstrar följande elva:

Rensing
Oddo Lucio Demichelis Lahm
Scheweinstiger Ze Roberto Van Bommel Ribery
Toni Klose
Laguppställningen är inget annat än ren och skär klass och jag tror att Bayern tar ner Hoffeneim på jorden ikväll, Ribery kommer stå längst fram när dimmorna lättat och peka exakt var det berömda skåpet ska stå!
Själv maxar jag ettan och testar både handicapspel och målspel till mindre insatser!

Inga kommentarer: