tisdag 9 december 2008

Mina CL-tankar

Testar bara ett spel trots allt ikväll, alldeles för många osäkerhetsfaktorer i många matcher och motivationen kan starkt vara i gungning på sina håll, stor varsamhet krävs!

Håller med bakgrund av det ner insatsen på låg nivå, fegt kan en del tycka kanske men jag ser det tvärtom, är nöjd med att nått den nivån att man "kan" ta det lite lugnare när man anar ugglor i den berömda mossen. Wolves var länge aktuell men då jag vet hur svårt det är med tripplar avstod jag dem, även om det kliade i fingrarna en del.

Chelsea - Cluj 1:a Odds: 1,13
Panathinaikos - Anathosis Famagusta 1:a Odds: 1,66
Dubbelodds: 1,88 (Betsafe) Insats: Låg

Chelsea behöver en vinst och ska vinna även utan Lampard, laget har en hel del matchvinnare och är med all rätta favoriter, lågt odds men en kväll som detta får det duga som dubbelvirke.

Riktigt hett möte i Aten ikväll, Cypriotiska Famagusta är en överaskning och ett riktigt boogeylag för mig - har kostat mig mycket pengar hittils i CL. Så det är hög tid för mig att fälla dem! Kvällens match lär bli en hård, tät match men jag är helt inne på att hemmaplansfavören fäller avgörandet ikväll, en spelvärd etta!

1 kommentar:

Anonym sa...

Stabilt spel får man säga. Själv avstår jag CL. Finner inte den rationella analysförmågan, eftersom motvationsfaktorn hos lagen känns svår att tyda.

Kör du CL ikväll också?