onsdag 13 januari 2010

Barcelona tar revansch!?


Testar ett spel ikväll, tevesänd match lockar alltid lite extra och min magkänsla säger mig att Barcelona, trots tuffast möjliga motstånd och bortaplan kommer att leverera...

Sevilla - Barcelona Handicapspel - 1 mål 2:a
Odds: 3,00 (Betsafe) Insats: 3/10 units
Inga större hemligheter här, utan lagen är ju välkända för den stora massan och trots att jag vet att Vicho kommer ha en annan uppfattning(han gillar Sevilla) så testar jag ett litet spel på Barcelona, dessutom till handicapoddset.

Sevilla vann ju första mötet på camp Nou och Barca är således pressade att vinna ikväll, något som jag helt enkelt tror att de gör, känner jag Guardiola rätt kommer han matcha ett bättre lag än förra mötet och med Messi i målform kan det bli (för?) tufft för hemmalaget.

Min tanke är att Barcelona tar ledningen och sakta men säkert lyfter Sevilla upp mer och mer folk - då kontrar Barca in fler mål mot ett desperat hemmalag.

Hur som helst ett klart roligare spel än den "vanliga" tvåan och den modige hakar på...
Respekten för bortaplan samt Sevilla som LAG gör att jag ändå håller ner insatsen.

Inga kommentarer: