lördag 16 januari 2010

Får bli ett spel till!

Då Caglairi spelar väldigt stabilt nu och ingenting tyder på att Livorno ska kunna vända så väljer jag att satsa dem 3 unitsen jag skulle gå plus idag(om inte Bari vinner, för då blir det mer) på en trippel.

Porto-Pacos Ferreira 1:a 1.25
Egypten-Mocambique 1:a 1.33
San Jose-Edmonton över 4.5 mål 1.31
Totalodds: 2.18 (Betsafe) Insats: 3/10 units

Porto och Egypten har jag varit inne på redan, min oro för Celtic var inte helt obefogad.

Var ett tag sedan San Joses matcher gick över 4 mål men ikväll mot ett värdelöst Edmonton tror jag på islossning. Edmonton är riktigt dåliga och läcker som ett såll. Gör dessutom Edmonton 1-2 mål framåt så vågar jag garantera att denna sitter.

Expekt streamar Portos match med start 20.15 om det är någon som är intresserad.

Inga kommentarer: