måndag 4 januari 2010

Svårslaget!

* Inofficiel mästare i grenen "urusel rekare" igår, 0/3 spel satt och jag jinxade till och med Sverige ut ur VM, starkt jobbat!

* På tipset hamnade vi på nio rätt, vilket givetvis inte riktigt motsvarar förväntningarna, med resultatraden 10/10/9 rätt visar vi i alla fall en jämn och stabil form, om vi kan uttöka med några andelar till (elva stycken nu) så tror jag vår jakt på de stora pengarna kommer intensifieras! Info ute i högerspalten om ni är intresserade!

* Vad säger ni annars, jag jagar febrilt efter nya bloggar att följa och jämföra mig med, tidigare har jag med stort nöje följt främst Braaten och Hockeybet, men då bägge börjat vackla helt/en del så saknar jag sidor/bloggar som inte är nerdränkta med reklam och som vågar ha någon slags UPPFÖLJNING av sina spel - jag kan väl inte vara ensam? Tipsa mig gärna...

* Om jag får tid ska jag göra en betygsättning av de sidor som finns, men akta er för motorsågen!
Skrämmande få som håller måttet enligt mig!

Inga kommentarer: