söndag 10 januari 2010

Söndagen känns skön...

* Givetvis är man nöjd en dag som denna, dubbeln igår som jag hade modet att maxa satt ju klockrent, Roma fick en boost av Tonis intåg och Atletico levererade precis en sådan match jag trodde och hoppades på, anrättningen serverades till 4,24, mums!

* Vicho strugglar och jobbar på, vi får hoppas han kan leverera en italiensk mumsbit under dagen, själv avaktar jag högst troligen de Spanska matcherna och försöker hitta något där.

* Intressant speldag igår igen annars, hoppas jag inte trampar på FÖR många ömma tår men Arsenal, Sevilla och Villareal gissar jag hade väldigt mycket spel på sig igår, lägg därtill Uniteds kryss som jag tror få testade samt Inters knappa vinst med ett nödrop, tuff speldag för favoritspelarna!

* Som sagt, bloggen lär uppdateras de närmsta timmarna minst ett par gånger, så kika förbi igen, åtminstone min spelform är för tillfället glödhet!

Inga kommentarer: