måndag 11 januari 2010

Hysterisk spelform!

* Helgen var väldigtlyckosam, startade redan på fredagen där Nottingham vann till över 4 ggr pengarna och fortsatte med god hjälp av Atletico Madrid, igår stannade jag på moderata 3 units plus men 2/3 spel att ändå, rejäl uppåtform med andra ord!
Roi för helgen blev smått fantastiska 276,5%!

* Idag ser det tunnt ut, Afrikanska Mästerskapen är inget för mig, jag kan mycket väl ha fel och visst kanske det bygger en del på fördomar men jag tycker lagen är väldigt svårtippade, den hysteriska 4-4matchen igår tycker jag understryker min tes! Troligtvis kommer inte jag gå in i mästerkapet med några spel - vet dock att Vicho följer det mer noggrant, kanske han lägger något?

* Manchester City känns ju rejält slaktade oddsmässigt idag och det blir svårt hitta någon ingångsvinkel som fungerar i den matchen, rent spelmässigt, men osvuret är bäst!

Inga kommentarer: