lördag 9 januari 2010

Lördag och vädret fortsätter gäcka oss!

* Jag har själv knappt hämtat mig från mitt Forests uppvisning igår, 3-1 på bortaplan innebär nu en andra plats i tabellen och arton (18!) jävla matcher i rad utan förlust, helt sanslöst och vi hårt prövade fans börjar äntligen få betalt för vårt supportskap i form av framgång igen!
De luktar helt klart Premier League, även om det är långt kvar såklart.
4,25 förresten - vågade ni rygga?

* I England haglar annars de inställda matcherna och jag är väldigt glad att man inte sitter men en stryktipsrad! Rekomenderar Lotto, antagligen större vinstchans och betydligt större vinster...

* Vichos andra spel i sin "comeback" föll tungt iom Pennettas förlust inatt, men jag är säker på att han kommer igen - under tiden har han fått mig nyfiken på Roma!
Luca Toni på Olimpico ska onekligen bli intressant och denna något rumphuggna Lördag börjat vattnas ur spelmässigt en hel del - Roma känns som intressant dubbelvirke!

* En kopp kaffe, gott om tid och sinnena på topp - där har ni huvudingredienserna för att kunna hitta bra spel, inloggad på mathiasspeltips@hotmail.com ett tag, hör gärna av er, ämnet är fritt!

* Hoppas ha spelen ute åtminstone innan 14.00, be aware!

Inga kommentarer: