fredag 8 januari 2010

Två spel kommer!

Edsbyn - Villa/Lidköping över 9,5 mål
Odds: 1,75 (Expekt) Insats: 5/10 units

Förvisso ett toppmöte i Elitserien och visst kan man välja att se på matchen som "tät" och tuff och visst bygger bägge lagen ganska så mycket på en tät defensiv, samtidigt går det inte att komma ifrån att lagen HAR en hel del offensiv kraft och jag har hela dagen haft feeling för ett överspel, jag testar!

West Bromwich - Nottingham 2:a
Odds: 4,25 (Expekt) Insats: 5/10 units

Ja, vad ska man säga? Gästerna har sina 17(!) raka matcher utan förlust och såsom jag ser det är helt enkelt detta en helöppen match och ett alldeles för högt bortaodds. WBA är givetvis ett ett bra fotbollslag och att man är favorit kan jag absolut köpa, men 4,25 är galet bra på ett lag i fullständig toppform och utan kännbara skadeavbräck osv.
5 units kan tyckas tufft, det förstår jag men enligt mig är oddset minst 1 punkt för högt och utifrån det trycker jag till några units extra, inget spel för den hjärtsvage...

Livestream på länken här nedan dessutom, matchstart 20.45!

Inga kommentarer: