söndag 11 januari 2009

Då ska vi se...

Då ska vi se sa den blinde till den döve när den lame hoppade häck...

Massivt utbud, med några givna höjdpunkter.

Man Utd - Chelsea är ju en toppmatch och som vanligt marknadsförs matcherna mellan "the big four" stenhårt, som spelobjekt hävdar jag dock att matcherna, generellt sett är stendöda. Lagen är helt enkelt för bra och vilken infallsvinkel ska man välja? United ska ju ha fördel av hemmaplan, men det är ju samtidigt exakt det som spelbolagen motväger genom att ha United som favoriter. Nej, inget spel för min del!

Annars ger sig "mitt" Atletico ut igen, denna gången hemma mot Bilbao men jag vågar inte röra heller den matchen, jag tycker Bilbao är ett smålurigt lag som alltid kämpar i 90minuter och Atletico känns tyvärr lite på nergång igen. Stormvarning!

Nåväl, det var några tidiga tankar, bara avslag än så länge.
Ska gräva lite mer och återkommer.

MSN: mathiasspeltips@hotmail.com ger gärna mina tankar kring valfri match, kostnadsfri rådgivning!

2 kommentarer:

harry sa...

Har ni problem med ert NHL spelande?
Klicka då på mitt namn som tar er till min sida (harrys-hockey.blogspot.com)
Lycka till med dagens spel!
MVH Harry

Anonym sa...

Juventus och Lazio står på mitt spel idag.

Vet att Reggina är svåra hemma, men med sex spelare borta (5 skador, en avstängd) så ska det resultera i en ljusblå vinst i eftermiddag.

Sett till Juventus så ska det inte vara något annat än seger för dom, hemmaplan och poängtapp måste ses som ett misslyckande!