måndag 26 januari 2009

Testar LHC!

Linköping har svikit mig förr, men jag testar att dunka huvudet i bergväggen igen...

Grundargumenten är den i grund och botten stora skillnaden, spelare för spelare råder det inget tvivel om att Linköping ÄR ett bättre lag.
Vidare är jag övertygad om att LHC mer än gärna vill trycka till Djurgården hemma i chokladpalatset ikväll.

Finns rekar på matchen ute lite överallt och jag ska inte leka självutnämnd hockeyexpert här, det skulle bara vara löjligt. Tex har "Hockeybet"(länk finns längre ner på min blogg) bra rekar kring dagens ishockeymatcher.
Jag testar nämnda Linköping till maxinsats och hoppas på det bästa!

Linköping - Djurgården 1:a
Odds: 1,75 (Expekt) Insats: 10/10 units

Objekt på bilden kallas för ishockeypuck, nu vet du det.

10 kommentarer:

Anonym sa...

Det är vågat att sätta 10/10 units på den matchen, hade hellre satt mina pengar på HV som även har ett bättre odds me.

Cluben har svårt för DIF men samtidigt är det dax för dem att börja vinna hemma i CC. Hoppas för din skull att LHC vinner ikväll.

Anonym sa...

Djurgården har fem raka och kommer med ett självförtroende som är på topp!

Räkna med att DIF krigar under 60 minuter. Lutar mycket åt kryss här!

Mathias sa...

Perki:
Japp, självklart tufft trycka till max, men jag tror som sagt på spelet.

Anonym:
No shit!
Alltså, allting är ju relativt, visst har DIF fem raka men samtidigt har ju spelet varit fortsatt rätt dåligt, DIF är inget bra hockeylag, de kan kämpa men jag tror inte det räcker mot LHC ikväll!

Anonym sa...

Gott snack Mathias!!!
Den här jobbade vi in:)

Anonym sa...

Fanns ju aldrig några tvivel om vilka som skulle vinna =) stenklar!

Mathias sa...

2-1 ska man givetvis vara ödmjuk inför, men jag har å andra sidan haft så mycket "stolpe ut" när det gäller ishockey det sista att jag skäms inte för mig.

Skönt!

Anonym sa...

Grattis till en härlig vinst, den satt långt inne men kom tillslut!

Forsätt att leverar nu bara!

Anonym sa...

Inte var det snyggt, men ett vistspel är alltid ett vinstspel.
Grattis!

Anonym sa...

Inte var det snyggt, men ett vistspel är alltid ett vinstspel.
Grattis!

Anonym sa...

Inte var det snyggt, men ett vistspel är alltid ett vinstspel.
Grattis!