torsdag 15 januari 2009

Ishockey - bra eller anus?

Mestdels ishockey på kvällens agenda, även om jag har en tanke kring mötet Athletic Bilbao - Osasuna i spanska cupen som jag ska hålla lite på...

Annars som sagt, ishockey och där är jag väl medveten om svårighetsgraden, få se om man kan hitta någon plusinfo kring lagen annars luktar det tyvärr avslag - jag passar mig noga för hockeyspel. Trist kan en del tycka - klokt tycker andra!

Men, mer om fotbollsmatchen samt eventuellt då, något litet hockeyspel - senare.

Lägger upp en omröstning så länge för skoj skull, kolla i högra hörnet!

2 kommentarer:

Hockeybet sa...

Det är väl klart att hockey är ett bra spelobjekt. Ofast höga odds. Att det är svårt är lite av sporten och moroten. Formen på lagen är väldigt avgörande. Sedan gäller det att göra sin spel väldigt sent på speldagen så att man har all tänkbar plusinfo. Tyvärr, för mig så måste jag reka allt för tidigt för att hinna skriva allt, men lite får man göra själv. Det blir inte riktigt som man tänkt sig men det är hickey och det är svårt. Allsvenskan är lättare än Elitserien!!

Anonym sa...

Säger som jag sa i föregående inlägg,

Bilbao spelas, Osasuna ställer över upp mot 10 spelare medans Bilbao nöjer sig med tre(!)..

Ettan spelas...