måndag 19 januari 2009

Dagens spel!

Sverige - Spanien 2:a Odds: 1,55
Liverpool - Everton 1:a Odds: 1,63
Dubbelodds: 2,53 (Expekt) Insats: 5/10 units

Givetvis hoppas jag att jag har fel, Sverige har ett bra lag men känns samtidigt (som vanligt) lite för hypade här hemma i Svedala. Lägg därtill en del tunga skador/sjukdomar osv som plågat laget det sista och jag tycker att Spanien med all rätta är favoriter i kvällens givna teveunderhållning (18.30 Tv4). I ärlighetens namn har jag inte järnkoll på Spanjorerna men vad jag förstått har de ett starkt lag och jag tror det blir lite för tunga för svenskarna. Gråter inte floder om Sverige trots allt lyckas hålla ihop laget och överaska men, njae...

Liverpool hemma på Anfield är en maktfaktor, nu möter man ett lurigt Everton som inte är några slagpåsar men i takt med att Pool kan mönstra ett starkare och starkare lag så tycker jag att ettan trots ett kanske något för lågt odds är såpass intressant att den med fördel kan testas.
Hemmaplan samt Liverpools bredare offensiv och fler potentiella matchvinnare bör ta ut sin rätt!?
Dagens dubbel känns både kul och intressant på förhand!

7 kommentarer:

ErikBraaten sa...

Liverpool spelas även på ErikBraaten´s Speltips! Everton kommer inte orka med Liverpools offensiv i 90 minuter! Tror på din dubbel Mathias

Anonym sa...

Moget att inte tro på sitt land i handboll, din jävla fjolla!

Mathias sa...

Anonym:
Grattis, det var nog det den dummaste kommentaren hittils.
Vad har det med saken att göra?

Anonym sa...

Anonym,

det där var det dummaste jag hört på bra länge!

Anonym sa...

Fy Fan vilken grym dubbel...vi på betpool avstod Liverpool...rutinerat

Mathias sa...

Tipssheriffen:
Otroligt rutinerat att lämna den kommentaren efter att matcherna är spelade. Kritik tas tacksamt emot FÖRE spelen är avgjorda, det blir liksom lite mer intressant då.

Anonym sa...

Haha, snacka om att bita sig i svansen!
Stilfullt komma in här och såga hans lit i eftrhand, snygg sheriffen! :)