fredag 16 januari 2009

Dagens spel!

Blir en diger meny ikväll, lusten att "vara med" är påtalig, testar två spel idag men håller min vana troget ner insatserna, det saknas helt enkelt riktiga toppspel och då är jag bakbunden, man SKA inte satsa mycket om man inte har toppkänslan.

Dagens spel blir kortmotiverade, god tur vid eventuell ryggning!

Malmö - Bofors hcpspel -1 mål 1:a Odds: 1,55
Leksand - Växjö hcpspel -1 mål 1:a Odds: 1,70
AIK - Mariestad 1:a Odds: 1,10
Trippelodds: 2,90 (Expekt) Insats: 2/10 units


Malmö "måste" bara väckas av tränarbytet, inom kort är goda råd dyr och en missad kvalserieplats äventyrar hela klubbens existens? Tror på urladdning ikväll!

Leksand givetvis storfavoriter, på hemmaisen sviker man sällan och jag har feeling för en ny daladans.

AIK ska dyngvinna mot Mariestad, bombetta!

Heerenveen - Feyenoord 1:a
Odds: 1,80 (Betsafe) Insats: 3/10 units

Enligt uppgifter saknar Feyenoord fortsatt en del folk, ligaspel är mer eller mindre kört för säsongens stora besvikelse Feyenoord. Heerenveen är som vanligt med i övre halvan av tabellen och jobbar på bra i det tysta bakom de stora i Holland. Nyförvärven Ingelsten och Elm sägs vara på plats och jag tror det ger laget en extra moralisk skjuts och i kraft av hemmaplan och med betydligt finare säsong bakom sig är man med rätta favorit till ett klart acceptabelt odds!

2 kommentarer:

Anonym sa...

En period spelad :)
0-0, bättre än att ligga under i alla fall. Spelet är dock under all kritik!

Anonym sa...

Nej, sista gången jag spelade på Malmö och speciellt hockey!

Inte min grej helt enkelt.. Fotboll och basket får stå på listan.