lördag 24 januari 2009

Nära skjuter ingen...

1-1 igår och omspel väntar, ett helt okej resultat för Forest och hade det inte varit för att man hamnade i underläge så tror jag man hade tagit matchen, utvecklingen var annars precis som jag förutspådde, Derby med ett litet spelövertag och spelförande men Forest var hypergiftiga i sitt kontringspel med Earnshaw och Tyson.

Lite surt för mitt spel givetvis men jag vidhåller i att "värdet" i tvåan var bra.

Dock, formen sitter fortfarande där för Nottingham, laget visar återigen att man är väldigt svårbesegrade och jag tror det finns fortsatta möjligheter att tjäna pengar/units på dem!

Nu blir det till att kasta sig över dagens utbud, för egen del vänta pokerkväll med kompisar idag men jag hoppas kunna snoka upp något spel innan dess!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Måste säga att Derby var bra mycket närmare segern är Nottingham. Men med en storspelande målvakt så klarade man sig ur stormen med nöd och näppe!

Avstod spel på matchen i sista stund, vilket jag är glad för idag.

Mathias sa...

Anonym:
Nåja, visst pressade Derby sista 10minuterna en del, men å andra sidan ägde Forest stora delar av andra halvlek.