lördag 31 januari 2009

9,00!

Ja, vad ska jag säga?
Hur många bloggar levererar er nio-oddsare?
Sällan jag sticker ut hakan, men ikväll är jag riktigt nöjd med spelen, dels satt det stora spelet med målsnåla Cardiff-Nottingham(2-0) samt framförallt Cagliaris 3-2 vinst borta mot Juventus.
Hade något av mina andra spel suttit(0-0 i bägge) suttit så hade dagen blivit ännu bättre, nu stannade den på "bara" + 8 units.

Tipsformen fortsätter att vara riktigt fin och jag hoppas kunna fortsätta i samma stil framöver, även om en sämre period snart bör infinna sig, vore ju märkligt annars.

Godnatt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej. Surfar runt och letar efter lite tips att sätta på Lången. Hittar din sida (blogg)av en händelse och chansar på ditt tips om Juventus - Cagliari (9 odds). Jiiiihaaa, den gick in. Förstår att detta inte är det vanliga men nu har du fått en som kommer tillbaka till din blogg. Tack tack - //BgO

Anonym sa...

Riktigt bra Mathias med Cagliari! Den satt snyggt.