lördag 17 januari 2009

Tionde raka utan förlust?


Rob Earnshaw och kapten Ian Breckin flyger vidare mot nya höjder i eftermiddag?

Man skulle nästan kunna tro att jag förvandlat bloggen till Nottingham Forest:s skandinaviska supporterklubb...
Men faktum kvarstår, jag har givetvis järnkoll på klubben och den sista tiden har varit turbulent men väldigt ekonomiskt lönsam...
Ieftermiddag väntar möte mot luriga Plymouth hemma på City Ground, utgångstipset måste vara en etta men jag ska läsa på lite mer om dagens motståndare innan jag släpper iväg en rek.


För övrigt?
Forest är mitt huvudspår men det finns en del småintressanta matcher även för övrigt i Championship, ska se om något lockar såpass mycket att det motiverar spel.

Spontant tycker jag oddsen på Bolton är på tok för höga med, laget kan skrälla på hemmaplan och United var inte märkvärdiga mot Wigan senast, odds över 8 gånger stålet måste givetvis testas. Bolton vinner givetvis mer än var åttonde match mot United på hemmaplan!?

Återkommer!

Inga kommentarer: