lördag 17 januari 2009

Kappvändning!

Efter att ha jagat info i mötet Bolton - Manchester United så förstår jag varför bortalaget är såpass stora favoriter idag, massvis med avbräck i hemmalaget(bla Elmander som är hela offensiven), min tidigare fundering på ett Boltonspel var ju bara dumt - där ser man vad viktigt dagsfärsk info är! Jag vänder därmed kappan efter vinden och dunkar iväg ett handicapspel!

Således:
Bolton - Man United hcpspel -1 mål 2:a
Odds: 2,46 (Betsafe) Insats: 4/10 units

Lägger dessutom till ytterligare ett spel från Championship, Sheffield Onsdag måste ha bra segerchans mot ett fullkomligt uselt Charlton, bra etta!
Sheffield Wednesday - Charlton 1:a
Odds: 1,90 (Betsafe) Insats: 4/10 Units

4 kommentarer:

andreijas sa...

Håller med om Sheffield, fast verka som om jag trodde på det lite mer med tanke på Unitsen, 8u lassa jag in.

http://donandreas.blogspot.com

Anonym sa...

grymt snyggt med forest och sheffield, united häll väl inte riktigt men återigen plussar du, starkt!

du har verkligen fått en kanonstart på denna fonden, kul för dig!

Anonym sa...

Hej.
skulle du vilja hjälpa en nybörjar oddsare och berätta vad "units" betyder när det talas om odds, alla talar om det men jag vet inte vad det är. skulle bli glad om du svarade på det.

Anonym sa...

Vi vet inte hur mycket Mathias satsar kring sina spel.
Han har satt så att EN unit är värd en viss summa.

T ex;

10kr är 1 unit, så skriver han att han satar 4 unit så är det 40kr.