lördag 17 januari 2009

Forest får det bli!

Nottingham - Plymouth 1:a
Odds: 2,00 (Betsafe) Insats: 5/10 units

Är svårt att gå emot Forest just nu som jag tidigare nämnt, givetvis kommer deras fina svit att ta slut någon gång men jag har positiv känsla inför eftermiddagens drabbning.
Läget är fortsatt bra hos hemmalaget och det mesta är faktiskt positivt inför nya managern Billy Davies hemmadebut, med tanke på lagets fina prestationer tror jag på ganska så välfyllda läktare och ett bra tryck - Forestfansen är inte bortskämda med positiva vibbar de sista åren!

Plymouth går fortsatt helt okej men dagens uppgift är på förhand tuff och jag testar hemmaoddset utan att blinka - medelinsats!

(Kan dyka upp något mer spel idag, återkommer i relativt god tid i sådana fall)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Sjävl tror jag benhårt på bordeaux borta mot nantes som dras med vissa skador. Sedan har jag hittat ett annat grymt bra spel och det är att lira på timrå hemma mot södertälje med hcp 0-1 till 2 gånger insatsen......häng på!

Anonym sa...

Du borde starta blogg då fredrik, istället för att blogga på andras kommentatorfält

Anonym sa...

mm...men man måste ju börja någonstans...hehe

Anonym sa...

Nu har jag startat en egen blogg...checka in den på
www.betpool.blogg.se