tisdag 27 januari 2009

Någon täljer guld...

Forest ligger tyvärr under, 0-1 efter en dryg halvtimma, givetvis kan de vända men det lär bli tufft, hoppet är dock det sista som överger en.

Måste slå mig själv lite för bröstet dock, jag avstod Skellefteå - Färjestad ikväll, en match där jag gissar att många många gick bet!
Jag vet i alla fall vilka som är överlyckliga efter den matchen - spelbolagen!

Tror nämnligen inte det finns en spelblogg, inte en rekare som antingen nappade på SAIK-vinst eller ett överspel.
Men inte jag, jag testade istället en dubbel som ser ut att bommas, så jag ska verkligen inte spela Allan, ville bara reflektera lite över den stora faran med alla spelbloggar, det är lätt så att alla sätter sig i samma båt, ikväll känns det som att de flesta gick under!

EDIT: I samma stund som jag skrev detta gjorde Forest 1-1, Nathan Tyson!

2 kommentarer:

andreijas sa...

här är en som gav fan i den matchen...
men kvällen är inte slut så jag kan gå bet på andra istället! :)

Anonym sa...

En annan drog in gårdagens helt klart enklaste, United och A- villa till ca 3.1. De tusenlapparna smakar mumma idag.