lördag 17 januari 2009

Underbart!

Eventuella Derbysupportrar som läser den här bloggen får ursäkta men - FAN vad gott!

Nottingham vann planenligt, stabila 2-0 och upp på allt säkrare plats i tabellen, extra grädde på moset givetvis att värsta rivalen Derby fiaskoartat förlorade hemme på "Shame" Park med 0-2 mot Q.P.R, lägg därtill att det var deras nya manager Nigel Clough(Brians son) första match som ansvarig manager. Forest förbi Derby i tabellen!
Lär firas rejält i Nottingham ikväll, come on Forest!

Även Sheffield Onsdag motsvarade förväntningarna, kändes som ett riktigt bra spel på förhand, synd jag inte riktigt vågade trycka till lite mer (som någon gjorde bland kommentarerna).
Men men, med facit i hand är det ju lätt att tycka så.

United svek dessvärre, vann ju tillslut med 1-0 men mitt handicapspel var aldrig nära.
Bara att glömma och gå vidare och apropå att gå vidare - nu ska jag uppdatera statistiken och sedan kasta en blick över återstående utbud, kanske kan det komma något mer spel redan ikväll?

6 kommentarer:

Anonym sa...

Snyggt levererat nu det sista, tack för Forest, den vände mitt spelande från minus till plus idag!!!!

Anonym sa...

du är rätt bra på tippa på Championship

Anonym sa...

Snyggt vispat i fotbollsgrytan idag...jag klonkade in både Nottingham och Sheffield W tack vare dig, däremot så fegade jag ur på United och struntade i att spela på den. Har alltid haft otur med de...annars hade jag nog följt dina bett fullt ut. Ser fram emot fler tips.

Anonym sa...

måste hålla med, tack som fan för wednesday och nottinghamtipsen! :O)

Anonym sa...

Man U gick hem idag, skönt! Segern satt verkligen långt inne, dock välförtjänt!

NBA mellan Boston Celtics - New Jersey Nets står just nu 68 - 39 och jag har spelat matchodds för Boston, ser lovande ut :)

Även Lyon spelar mot Grenoble just nu, ledning med 0-1. Mål av Ederson i 15:e minuten.

Ser lovande ut på tipset så här långt :)

Anonym sa...

Spelar på Inter idag.

Sen slänger jag in ett litet chansspel på Genoa, trots att dom har en hel del folk borta. Militos närvaro är det lite sisådär med!