fredag 23 januari 2009

Forest testas!

Förutsättningarna inför matchen har jag skrivit om i inlägget nedan, jag har inte hittat någon mer info som direkt påverkar förutsättningarna, mina argument är toppformen hos Forest, bortaplan kan i detta fallet ses som en fördel med minskad press på sig och i grund och botten anser jag(oavsett mina sympatier) att Forest har en bättre uppställning.

Matchen sänds på Viasat Fotboll ikväll, för er fotbollsvänner som vill se ett riktigt het möte mellan två klassiska lag rekomenderas sändningen varmt!

Derby - Nottingham 2:a
Odds: 2,85 (Expekt) Insats: 5/10 units

2 kommentarer:

Anonym sa...

Roligt då det finns så många tips på Derby ute. Är inne på att rygga dig här. Funderar även på att spela på många gula. Vad tror du om det?

Fysme sa...

Hm finns risk att Nottingham vilar en hel del spelare ikväll. Så här har Billy Davies sagt "Of course it's nice to win the FA Cup if you are a team that can do that, but staying in the Championship is more important to this club," said the Scot.
"And that will be reflected in the team selection on Friday as some players are rested with big league matches coming up."

Blir jobbigt för Nottingham om man vilar Earnshaw tror jag.