torsdag 8 januari 2009

Nåja...

Fyra av fem idéer satt igår, tyvär vann ju Derby så ena dubbeln föll, men men. Ingen idé att gåta över spilld mjölk. Plus sju units igår ändå, bra så!

En flygande start på fonden, verkligen skitskönt och det gör det så mycket lättare att jobba vidare, det nya upplägget att spel kommer i större utsträckning NÄR och OM jag hittar spel är givetvis också mycket bättre, det är ju egentligen självklart att man bara ska spela när man ser värden, men det är svårt att begränsa sig, kännder dock jag är en bit på väg nu, skönt!

Får se om jag hittar något under dagen, hör av mig i sådana fall, ciao!


PS. Till er som vill att man ska redovisa i siffror - varför? Förutom att ni är nyfikna på mina insatsnivåer så finns det ju absolut ingen anledning till det? Som rekare kan jag spela med bananer, äpplen, ladugårdar eller vadsom, det påverkar ju inte mina siffror ett dugg? Nej, Units är och förblir det smidigaste sättet att både lägga insatsnivå samt få en snygg och enkel redovisning, håll till godo! Ds.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Topptips till helgen ?

Mathias sa...

Kan vara något, jag ska kika på det "anonym". Småtrevlig spelform, gvetvis med låg insats.