söndag 11 januari 2009

Ytterligare ett vinstspel...

Sporting vann med 2-1, därmed fortsätter fondspelen att sitta väldigt bra, skönt!

Topptipset föll på United, lite surt då jag givetvis hade helgardering i utgångsläget, men samtidigt måste man våga "chansa" en hel del på den spelformen, tar nya tag!

Observera Atleticos 1-3 förlust hemma mot Bilbao, alla mina farhågor besannades och jag hoppas ni läste min varning om matchen, sanslöst uselt av Atletico men ändå inte helt oväntat.
Personligen tror jag inte Javier Agiurre är kvar länge som lagets tränare.
Framgångar i Champions League i all ära, för oss fans är det ligan som gäller och vi blandar och ger ALLDELES för mycket!

4 kommentarer:

Anonym sa...

600:- rikare efter att både Juventus och Lazio vann sina matcher :)

Hoppas någon ryggade på det!

I övrigt, kul att du fortsätter vinna Mathias, följde dig dock inte på Sporting den här gången.

Anonym sa...

Tack för Sporting till fina 2.50./Anders

Anonym sa...

Härlig start på nya bloggen Mathias!
Själv fick jag in min dubbel 1X på Wigan och United...
Jag fick även in topptipset! 361 kr!
wow!
Hade bara Ipswich fel i lördags...

Mathias sa...

Snyggt både Jeppe och Louba!
Verkar varit en relativt fin spelhelg för många!

Surt med den låga utdelningen Louba, men det kan ju inte du göra något åt, svårt göra mer än att ha alla rätt! ;)

Nej, men seriöst, jag gillar Topptipset men då föredrar jag att chansa en hel del, ibland går det - oftast går det inte alls!