lördag 28 februari 2009

Dagens andra (och stora) spel!

Efter en del knepande och knåpande fick jag ihop denna...

Wolverhampton - Plymouth 1:a Odds: 1,45
Espanyol - Real Madrid över 2,5 mål Odds: 1,89
Dubbelodds: 2,74 (Betsafe) Insats: 10/10 units
Wolves går in i slutspurten av serien i tätposition, dock ska det tilläggas att laget har tveksam form, men det är just precis därför man vinner idag! Plymouth på hemmaplan måste anses vara en "enkel" trepoängare och normalt sett kanske man ska se upp för en match likt denna, men som sagt, Wolves behöver vända trenden och plocka tre stabila poäng här. I grunden skiljer det en hel del lagen emellan och jag "ser" inget annat än ettan här, min personlige favorit Sylvan Eubanks-Blake nätar och avgör, 2,3-0?
Vargarna ylar bäst som sist idag?

Jag "chansar" lite i den sena spanska matchen, men jag gör det med god förhoppning. Real har verkligen gått bra det sista i ligan och det känns lite som att laget spelar utan press, man vet att Barca har ett stort försprång och kan spela ut lite mer, det är i alla fall min uppfattning. Ikväll möter man ett Espanyol som verkligen blandar och ger, men kapacitet har man helt klart. Jag tror det blir en underhållande match med en del mål, det enda som oroar på förhand är väl att bägge lagen har riktigt bra målvakter, Kameni i hemmalaget är en favorit hos undetecknad och Casillas känner vi ju till... Men jag går trots allt på magkänslan här, tre mål ska vi kunna "kräva"!
Nätrassel framför lördags-finölen?

Inga kommentarer: