söndag 1 februari 2009

Jag följer strömmen!

Fortsatt mycket spel på Barcelona, jag är väl inte helt övertygad och kan kanske tycka det emellanåt blir lite för slentrianmässigt med handicapspelen på dem - å andra sidan kan man ju inte blunda för fakta och Barcelona anno 2008/2009 är verkligen sensationellt bra, vem ska kunna stoppa dem?

I ligan absolut ingen - i CL är det mer öppet, över två matcher går det nog att rubba laget.

Mot bakgrund av det - dagens enda spel.
Rekomenderar tillexempel http://www.braxingen.se/ för utmärkt analys,
jag tar halv vilodag idag och gör det enkelt för mig, medelinsats!

Racing Santander - Barcelona hcpspel -1 mål (1X2) 2:a
Odds: 2,50 (Betsafe)Insats: 5/10 units

6 kommentarer:

Anonym sa...

tjena. hur var din ROI förra året?
du verkar vara bra.

Mathias sa...

Anonym:
Jag saknar fullständig statistik från förra året. Den fond jag bedriver nu är den första jag kan med handen på hjärtat säga att jag bedriver 100% seriöst.

Tidigt än, men om ett par hundra spel kan vi kanske dra fler slutsatser, men tack för berömmet!

Anonym sa...

varför ljuger du för? du gulade 2 rullar innan den här fonden. snarare så att turen träffat dig än nåt annat. fram med statistik... ljuuuugarn..

Anonym sa...

ok. din träffsäkerhet såhär långt till det snittoddset e imonerande! verkligen.

Mathias sa...

Anonym:
Knappast någon som ljuger, känns det bra att gömma sig bakom anonymiteten och spela Allan?

Vialli:
Det är siffror som blir väldigt svåra att hålla på sikt, inget snack om det!

Anonym sa...

Vet inte om han gulade, men att han torskade ett antal spel vet jag i alla fall och han övervägde att lägga ner!