onsdag 18 februari 2009

Illa, illa!

Nej, nu går det verkligen dåligt, inget snack alls om det.
Drar i handbromsen och får försöka rida ut stormen nu - räkna med färre spel samt mindre insatser tills något riktigt bra dyker upp och formen känns på väg uppåt igen.

Statistiken uppdateras ikväll - nu väntar skolan.
(För övrigt kan jag inte låta bli att fundera kring om min påbörjade utbildning påverkar mina spel, det väldigt mycket annat i huvudet och jag får ställa större krav på mig själv framöver, krävs mer disciplin och mer struktur i mitt arbete nu.)

6 kommentarer:

MickesBettingcorner sa...

JA nu går det ruggigt tungt för mig med tyvärr, men det vänder snart lova dig :)

Anonym sa...

Funderar du följaktligen på att lägga ner?

Anonym sa...

Ta det bara lugnt nu och gör inget ras. Inga maxinsatser och "martingale", utan lugnt och metodiskt studera och analysera fram nya värdeodds! För det kan du.

Anonym sa...

Om du vill plussa på vinstkontot bode du ta Olympiakos som möter Saint-Etienne hemma i UEFA-Cupen idag.

Den är 100% säker

Mathias sa...

Micke: Bara att jobba vidare...

Alex: Nej nej, bloggen är här för att stanna men dels måste jag lära mig att anpassa mig mer till mina nya rutiner och dels måste jag ha kylan att rida ut motgångsvågorna.

Diljen:
Tack för stödet, det är verkligen tungt ibland och inte sällan beror det på förändringar i ens liv, är i alla fall min erfarenhet.

Daniel: 100% låter bra, ska klua på den!

Anonym sa...

Inga matcher verkar säkra dessa dagar..