söndag 22 februari 2009

Vill sig inte...

Nej, min dåliga form fortsätter och läget kan ju minst sagt anses kritiskt.
Blir att gräva ner sig rejält idag, plusset "måste" komma nu!

Men vilken speldag igår, jag tror det finns en hel del som föll på Bayern München, Arsenal eller Barcelona. Tre rejäla knallar och jag fortsätter vara nyfiken på spelbolagens resultat på sådana matcher, givetvis finns det mesta spelvärdet på att gardera sådana matcher men det är det ju verkligen inte många som gör - trots att det troligen är lönsamt i längden...

Nåväl - senare!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är onekligen ingen lätt spelhelg. Chelsea-spelarna är väl nöjdast igår!

Jag hade mina tänkta tips på Catania och Atalanta. Catania hade jag velat ha 2 ggr pengarna för dock och Atalanta visade sig ha ett dystert skadeläge.

Blir roligt att se vad (om) du plockar fram något.