söndag 15 februari 2009

Lägger till tre små spel!

Precis som jag förvarnade för, lägger till tre små tevespel nu:

Espanyol - Sevilla 1:a
Odds: 3,00(Betsafe) Insats: 2/10 units

Sevilla fortsätter att i mitt tycke leverera tveksamma insatser, Espanyol är i stort poängbehov och hemma tror jag de har vinstchans till ett bra odds!

Atletico - Getafe över 2,5 mål
Odds: 1,75 (Expekt) Insats: 3/10 units

Som jag var inne på tidigare tror jag på en bra hemmapremiär för Atleticos nya tränare, 2-1 eller 3-0 tror jag ganska hårt på!

Inter - Milan 2:a
Odds: 3,45 (expekt) Insats: 1/10 units

I mitt tycke en helt öppen match, Inter givetvis med rätta favoriter i kraft av sin tyngd och större satbilitet men samtidigt känns Milan i mitt tycke mer spännande på något sätt.
1 unit testar jag som tevetilltugg!

6 nya fräscha units på spel!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så ni vet spelar Milan utan sin viktigaste spelare, Kaka missar matchen!

Mathias sa...

Absolut, bra du nämner det, tog för "givet" folk hade koll på det!
Det avspeglar givetvis på oddset och bidrar till min minimala insats. Jag ser ändå tvåan som roligast men det ska givetvis ses som ett chansspel - med insats därefter.