lördag 21 februari 2009

Dagens!

Intressant speldag, jag vilar verkligen inte på hanen utan tycker mig ha hittat tre intressanta spel, varav två till och med testas med maxinsats. Vågat kan tyckas, men det ska verkligen vara toppchans! Kan dessutom dyka upp fler spel ikväll.

Arsenal - Sunderland 1:a handicapspel -1 mål
Odds: 2,20 (Expekt) Insats: 10/10 units
Sägs att Arshavin ska göra debut, oavsett vilket måste Arsenal ses med toppchans och mot ett Sunderland som främst gör det bra hemma tror jag på en rejäl islossning, 3,4-0?! Väl medveten om att Arsenal saknar tunga pjäser men jag tycker ändå det känns dukat för urladdning idag, Arshavins intåg bör innebära positiv energi och Sunderland är som sagt mest giftiga på hemmaplan, målspel kan med fördel testas.



Middlesbrough - Wigan 1:a
Odds: 2,45 (Betsafe) Insats: 5/10 units
Måste vara toppchans för hemmalaget som för det mesta levererar dugliga insatser, dock har man vissa problem med att få utdelning i mål, Wigan känns som en lämplig uppgift och tappet av Heskey är problemfyllt för bortalaget, nu saknar man den tyngd som anfallaren alltid stod för.
Dags för Afonso Alves att leverera? Boro lider av en stor ekonomisk kris och tre poäng är livsviktiga i denna matchen, jag tror man tar sig samman.



Färjestad - Modo 1:a handicapspel -1 mål
Odds:2,02 (Betsafe) Insats: 10/10 units
Färjestad har verkligen hittat formen och man kan inte annat än att imponeras av laget som år efter år verkligen levererar, nu sitter man i förarsätet för seriesegern och jag ser inte hur ett MoDo som efter Foppas uttåg känns iskalla igen, dessutom med stora målvaktsproblem ska kunna stå emot. Jag dunkar ett maxspel på denna, känner mig trygg!

Levande spel: 25 units

Inga kommentarer: