torsdag 5 februari 2009

Dagens spel!

Finns inte så mycket att säga om gårdagen egentligen, eller, snarare så att det finns inte så mycket barntillåtet att säga kring gårdagen och jag är mycket besviken, i dubbel bemärkelse (mitt Forest tappade 2-0 ledning).
Men jag tänker inte lipa ut offentligt, det finns det så många andra som är bra på.
Jag försöker istället gå vidare snarast, tycker mig ha två spel som bör sitta, kombinerar dem i en dubbel med medelinsats.
Jag låter bli att motivera idag då jag inte riktigt är på humör som ni kanske kan förstå,
dessutom ska jag iväg och klippa en häck - bara en sådan sak!

Lycka till med dagens begivenheter!

Malmö - Nybro handicapspel -1 mål 1:a Odds: 1,80
Barcelona - Mallorca handicapspel -1 mål 1:a Odds: 1,56
Dubbelodds: 2,81 (Betsafe) Insats: 5/10 units

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tänkte bara tipsa om min blogg... har precis startat upp den, men den kommer innehålla en del klok och intressant läsning...

Anonym sa...

Hej shysst blogg du har.Jag ville bara tipsa dig om den nystartade topplistan SpelBeroende.SpelBeroende är en topplista bara för spelsajter och spelbloggar.
Registrera din sajt nu för att få relaterade besökare.

http://spel.topplista.com

Mvh Ermin

Anonym sa...

Ibland behövs ej motivering, matcherna får tala!