fredag 13 februari 2009

Dagens MAXspel!

Dagens enda spel hämtar jag från hockeyallsvenskan:

Malmö - AIK 1:a
Odds: 2,35 (Expekt) Insats: 10/10 units

Malmö som likt en Fågel Fenix har rest sig ur askan och man lär inte vika ner sig ikväll, jag påstår inte på något sätt att Malmö förvandlats till något monster, men jag är säker på att laget kommer sälja sig väldigt dyrt inför förväntat storpublik ikväll. Kryddar man det faktumet med att AIK ju egentligen inte har mycket att spela för - allt är ju relativt men jag har svårt se "Gnaget" offra hörntänder ikväll, dessutom såg väl inte laget som bäst ut sist hemma mot Almtuna?
Jag testar ett maxspel utan att blinka och räknar kallt med att hämta ut fina units senare ikväll...

Nu väntar stan och sightseeing för min skull, undra om svärföräldrarna är intresseerade av Nya Gamla Ullevi.......

6 kommentarer:

Anonym sa...

Maxspel på denna är riktigt vågat måste jag säga... Kommer bli jämnt och tätt som tusan (om nu logik finns...).

Mathias sa...

Givetvis är det gambling på hög nivå, inget snack om det. 2,35 finns ju där av en anledning.

Jag tycker iaf Malmö ska ha toppchans denna gången - om det sedan sitter har jag givetvis ingen aning om.

Anonym sa...

Nja, jag vågar inte den här gången. Får bli något jag kan istället, dvs. tennis ;)

Anonym sa...

Om AIK producerar framåt skall det mycket till. Deras defensiv brukar vara klockren!

Heja VIK!

Anonym sa...

Återigen levererade du, starkt att maxa det spelet även om du inte var hundra, dina argument med ett laddat Malmö och ett ointreserat AIK stämde fullt ut.

Blir det spel idag?

Anonym sa...

Ja det spelet satt verkligen bra:)