tisdag 3 februari 2009

Vargar mot Kanariefåglar!?

Som rubriken lyder, det kan väl bara sluta på ett sätt?
Ja, det tro åtminstone jag!


Wolverhampton - Norwich hcpspel -1 mål 1:a
Odds: 2,62 (Betsafe) Insats: 5/10 units


Wolves är ett mycket bra Championshiplag och man har en bred trupp blandat med både rutin och talang, Ebanks-Blake på topp är ett riktigt anfallsess och en man för PL!
Trolig startelva ikväll enligt Svenska Fans Redaktionen:

Wayne Hennessy
Kevin Foley, Richard Stearman, Jody Craddock, Stephen Ward
Michael Kightly, Karl Henry (c), David Jones, Kyel Reid
Sylvan Ebanks-Blake, Andy Keogh.

Det är utan tvekan starka papper och hemma på Molienux levererar man som oftast det som krävs, tror på en klar seger ikväll!

Norwich har jag haft det tveksamma nöjet att se på teve ett par gånger i år och det har verkligen inte varit smickrande för laget, väl medveten om att laget ryckt upp sig något det sista men kvällens uppgift tror jag blir övermäktig, helt klart!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Halvtid/fulltid?

Mathias sa...

I min bok sitter även det finfint!
Championshiplag har iofs en generellt sätt förmågan att kunna täta till defensiven rätt bra men, ikväll har jag svårt se det hända.

Jag tror på 2-0, 3-1 och tror även halvtid/fulltid sitter.

Lycka till om du testar!

Anonym sa...

Nä, bara funderade. Låg som förslag på SF och kändes nästan intressantare. Spelar alltså inte. Just nu lirar jag knappt överhuvudtaget, utan håller på att se vilken taktik som är bäst.

Anonym sa...

Vill också påpeka att jag inte tyckte Wolves var alls intressanta, iaf inte till oddsen som bjöds.

Mathias sa...

Raka ettan var absolut slaktad, därav mitt hcpspel.
Med kvarten kvar står det 3-2, vilket visar att Wolves är ett lag som ofta öser på. Oavsett om spelet sitter eller inte tycker jag att dryga 2,60 på tvåmålsvinst var ett kanonbra odds.

Lustigt att när jag för en gång skull nämner Ebanks-Blake(en favoritspelare) i reken så slår han till med minst ett hattrick...

Anonym sa...

Själv bettade jag X för 3,65 ggr pengarna. Trodde dock aldrig att det skulle bli hela 6 mål i snöyran.

Mathias sa...

Freppe:
Nej, det var verkligen målrikt, snyggt att sätta krysset, hatten av!