lördag 28 februari 2009

Ett tidigt spel...

Everton - W.B.A 1:a Odds: 1,50
Hamilton - Rangers 2:a Odds: 1,50
Dubbelodds: 2,25 (Expekt) Insats: 5/10 units

Inleder dagen med en "tidig" dubbel som jag hoppas en del på.
Everton är lite av säkerheten själv i England, ett mycket disciplinerat försvarsspel och en tyngd som ofta ger utdelning över 90 minuter, hemma på Goodison Park tror jag på tre säkra poäng idag. West Bromwich håller ärligt talat inte Premier Leauge klass och jag ger laget små chanser att skrälla här samt undvika nerflytning. Hemmalaget är fortsatt skadedrabbat men jag tycker ändå att startelvan känns riktigt stark och nya anfallaren Jo fortsätter måla?

Som vanligt när vi pratar Skottland så är det Rangers och Celtic som gäller.
I förra omgången lyckades Rangers gå upp i serieledning och jag tror man är väldigt intresserade av att stanna där ett tag nu. Nu möter man mittenlaget Hamilton på bortaplan, ett Hamilton som har en mycket klen offensiv, man tillhör de målsnålaste lagen i ligan. Samtidigt visar målskillnaden heller ingen defensiv att vara rädd för - nej, Rangers med sin breda offensviv, ledd främst av Miller och Boyd bör ge utdelning idag.

Observera spelstopp: 13.45 resp 13.30!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sitter finfint! (2-0 everton, 82:a min) Tack Mathias! Känner på mig att formen är på väg tillbaka...
Hur var Tuffe-Uffe igår?

Mathias sa...

Mmm, DEN satt fint åtminstone...

Ulf var riktigt bra, finns inte många som kan leverera som han i landet, helt klart värt att kika på om du(ni) har möjlighet!