tisdag 24 februari 2009

Går ut hårt...

Linköping - Södertälje 1:a Odds: 1,32
HV71 - Brynäs 1:a Odds: 1,68
Dubbelodds: 2,22 (Expekt) Insats: 6/10 units
Tycker dubbeln är spelvärd trots det låga oddset.
Normalt sett skulle jag inte spela ettan LHC-SSK men det finns ett par faktorer som jag tycker motiverar spel. För det första - LHC har verkligen spelat svagt det sista och med slutspelet runt hörnet börjar det bli hög tid att få igång spelet - på hemmaplan mot rivalen Södertälje så borde laget tända till och visa klorna, ettan ska vara säker! Vill dessutom hamna på en topp4 placering i serien.

HV71 går fortsatt bra och trots att man möter ett Brynäs som jag gillar starkt, tycker laget gjort en mycket bra säsog utifrån sina resurser och laget ser ju ut att nå slutspel, ikväll tror jag dock HV:s grundkapacitet samt hemmaplansfavören väger över till smålänningarnas fördel.

Mina CL-spel dyker upp här på bloggen ca en timma innan matchstart, någongång mellan 19.15-19.30.

1 kommentar:

Anonym sa...

Klockrent! Grattis det hockeydubbeln. Däremot ser jag varken du eller jag lyckade särskilt bra med CL-tipsen...

Ny chans i morgon ;-)