onsdag 4 februari 2009

Spelet föll tungt!

Tyvärr förlorade Sävehof, det var högst oväntat för mig och iom att chansningen Alingsås inte heller inbringade några units så får nu hoppet stå till en målsnål historia Nottingham - Derby.
Har haft bra utdelning tidigare på mina maxspel så jag får försöka se detta som ett olycksfall i arbetet men jag är väldigt irriterad på mig själv ändå, hatar verkligen att förlora maxspel!
Grrrrrrr...

Som sagt, målsnålt nu! - Annars blir det en blodig onsdag!

Hörs imorgon oavsett.

Ps. Ni som hade problem med Betsafe och registreringen för de 50 kronorna gratis, precis som en kommentar skrev så låg de nere ett tag under kvällen, verkar som de är igång nu igen. Ds.

3 kommentarer:

Herr Bergman sa...

Jag beklagar mannen där rök det sista draget!

Snacka om max missflyt!

Anonym sa...

Ingen bra kväll, Mathias!

Bara att bita ihop, glömma och komma igen =)

Anonym sa...

Japp, vi glömmer och tackar istället för de bra spel du levererat tidigare! Blickar fram emot morgondagen och er fram emot kommande spel :)

Kör hårt!