lördag 28 februari 2009

Galenskap?

Gränsen mellan galenskap och genialitet är ofta tunn.

Jag laddar pickadolen rejält till kvällens möte mellan Espanyol-Real Madrid.
Hemmalaget svävar på små moln efter förra omgångens derbyvinst mot självaste Barcelona och lär komma rejält taggade till dagens uppgift, jag tror man kan skramla fram kapacitet och hota Real ikväll på ren inspiration.
Ett Real som samtidigt bör vara lite småslitna efter veckans CL-spel.
Jag hoppas hemmaplan och lite flyt med domslut som hemmalagen då och då gynnas rätt kraftigt av i Spanien och skjuter i väg två medelinsatser från höften!
Jag testar 1X och över 2,5mål, får man be om lite "flyt" nu!?

Espanyol - Real Madrid 1X
Odds:1,80 (Expekt) Insats: 5/10 units
-
Espanyol - Real Madrid över 2,5 mål
Odds: 1,89 (Betsafe) Insats: 5/10 units

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj oj oj, ni gick vi bet. Med betoning på VI. Du vet Mathias att jag inte är en man som klagar på dina spel i efterhand,eller hur? Resultatet 0-2 var ett av de två enda resulaten som inte fick inträffa, för att vi skulle kamma noll (det andra var 0-1). Maximal otur men det vänder. Nu blickar vi framåt och börjar om på nytt, inte sant?