söndag 1 mars 2009

Vad ska man säga?

Spelmässigt har denna bloggen i det närmsta blivit en parodi det sista, något som givetvis är tråkigt.
Vet inte exakt var det brister just nu men jag hoppas kunna vända trenden så småningom. Olyckskorparna kraxar både här och där men från MIN synvinkel kan jag ju inte göra annat än att jobba vidare för att börja plussa igen, förstår mycket väl att ni läsare tycker utvecklingen är tråkig - men det är ju inget mot vad jag själv tycker...

Nåväl, jag gör nya försök!

2 kommentarer:

Anonym sa...

inte så mærkligt, du ær inte bættre æn så och ær en fara før din omgivning.

Anonym sa...

Herregud!!! Det är bara att jobba vidare så vänder det. Alla som håller på med spela vet att det går upp och ner. Lovar att jag talar om egen erfarenhet. Och innan man vet ordet av så är man inne i zoonen och då går allt in. Och man har glömt det tråkiga.