torsdag 12 mars 2009

Dåså...

Ingen flygande start direkt, Frölunda kom faktiskt undan med skräcken i behåll, Luleå tryckte på rejält i tredje perioden, dock plockades målvakten i tidigt skede och med lite flyt hade spelet suttit, men puckuslingen vill inte studsa min väg.
Måste passa på att hylla Johan Holmqvist med, vilken suverän målvakt han är, som jag ser det kan han ensam ta guldet till Göteborg.

De övriga två chansspelen föll inte riktigt ut ikväll, inte så mycket att säga om egentligen, mer än att min oskicklighet håller i sig.

Här nedan följer slutstatistiken för min förra spelfond, så ingen anklagar mig för att mörka.
Ha det bra så hörs vi imorgon!

Spel: 96 st
Omsättning: 455 units
Träff%: 35,4%
ROI: 89,5%
Resultat: -48 units

Spelfonden varade 1 jan - 11 mars -09, startade med 100 units
(Avslutades med fem levande units (kvartsfinalserie-spelet))

Inga kommentarer: