söndag 1 mars 2009

Tack för det...

Som jag sa till någon, allt elände måste någon gång ta slut och ikväll skedde det i grevens tid.

Atletico vände och vann med 4-3 och räddade min speldag från katastrof till ett svagt plus, skönt att modet att dunka på ett överodds lönade sig och jag hoppas detta kan vara startskottet på en betydligt mer lönsam period.

För övrigt var det som vanligt - ren öken och det är helt klart att jag behöver fundera kring upplägget på spelen, jag har tappat både fokus och en del av "ramarna" jag jobbar efter, fullt fokus framöver på att återgå till planen!

Nu ska jag njuta och sedan sova, vi hörs!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Liverpool, Aston Villa, Manchester United, Barcelona, Lyon och Villareal! Hela denna helgen har alla mina spel gått åt helvete!
Riktigt tungt!

Men, vill säga grattis till dig ändå, trodde du var ute och cyklade med Atletico men du visade du inte är uträknad än, snyggt spel att våga satsa på.

Jaja, vore glad om du hade nån mer vinnare idag! :)

Anonym sa...

Mathias! Bara så du vet så funkar inte din 50 kr bonus längre, den har utgått står de när man ska använda den,