lördag 14 mars 2009

Ja herregud...

Det är knappt man landat än men vilken skrälkväll vi fick igår!

Bevittnade själv Leksand-SSK på Tv4sport och jag blev verkligen impad av SSK, snacka om att göra en perfekt bortamatch i Ejendals, Södertälje blir att räkna med!

För övrigt? Precis som jag hintade lite kort om igår så är AIK hypade, troligen alldeles för mycket, vinner man inte hemma mot Västerås i en match som gårdagens inför ett kokande Hovet och med all den positiva energi laget rimligtvis samlat på sig under säsongen så tror jag inte att man har med Elitserieplatserna att göra - så är det bara.

Rögle var väl annars största besvikelsen, de inledde planenligt och mitt spel såg ut att gå hem men sedan föll man ihop som ett korthus, starkt förvisso att kvittera i slutet och få till ett straffavgörande - men det hjälpte ju inte mitt spel.

Flaggar för stor försiktighet idag, räknar med två mindre spel bara.
Senare...

7 kommentarer:

Anonym sa...

ser att du førsøker fejka med redovisningen !! du har 90 units kvar och inte 95 !!! dags før dig att krota æven denna fond och starta en ny !! he he !!!

Anonym sa...

Varför skulle det flaggas för försiktighet på en lördag? Finns mängder med bra spel. Bara det att du inte kan hitta dem.

Mathias sa...

Hej på er Einsteins, ni två tillhör två av mina favoriter!

Dansken: Du är seriöst sinnesjuk och jag förstår inte vad du gör på min blogg.
Snacka om att sakna liv. Och oroa dig inte, statistiken uppdateras strax, smickrande du håller koll på mg än.

Anonym: Just det, jag har usel känsla och p.g.a det vill jag ligga lågt tills jag träffar mer rätt, dessutom, av alla bra spel, har du inte lust att bjuda på ett endaste då? Det är mycket snack och lite verkstad från dig...

Anonym sa...

Haha, visst e det lustigt, hur fasiken kan något så dåligt, så kasst och så uselt locka ert intresse? Passar inte hans blogg så dra bara? Ni är bra exempel på internets baksida, amöbor som ni som bara glider omkring och njuter av internets anonymitet och sitter hemma bakom skärmen och njuter av att spela allan! Ni borde tamig fan skämmas, patetiskt är bara förnamnet.

Jobba på mathias, jag håller verkligen inte alltid med dig(mer och mer sällan) men det är ju fan inte det som gör en blogg, man är ju här för att få inspiration - no more - no less!

Mathias sa...

Så ja, nu ska vi inte mata trollen mer än nödvändigt Erik.

Jag vill inte ha pajkastning härinne, alla har rätt till sin åsikt även om det lätt blir patetiskt att slänga iväg anonyma kommentarer, halvsanningar och orättvis kritik.

Sedan måste jag ju återkomma till brännpunkten, alltså, jag har inget som helt "ansvar" att leverera till er ständigt, jag driver denna bloggen återigen på hobbybasis. Hade jag drivit någon som helst form av betaltjänst, varit anställd eller liknande så hade jag helt klart varit tvungen att leverera på ett annat sätt, det verkar som många därute har svårt att inse att jag är precis som vem som helst, en spelintresserad människa som valt att lägga ut mina spel offentligt.

Anonym sa...

Tjena. Försöker komma in i seriöst spelande nu och läser runt lite på bloggarna men fattar fortfarande inte varför vissa använder units och vissa sek? Vad är, och varför använder man sej av units? Är det omräknat från sek för att inte snacka cash? Kul att läsa era tips iaf! Hoppas på svar =)

Hockeybet sa...

Vad det handlar om är jantelagen i dess vidrigaste form. Det är fult att lyckas i Sverige. Fortsätt du bara, skit i vad de säger. De är bara skadeglada, det får vi bjuda på. Det har varit en tung period för oss alla därute.

Själv satsar jag på TIK i afton.
Arsenal, Wolverhampton, Sochoux)stavning) ManU - Liverpool fetkryss!

Vinnarspel?