torsdag 5 mars 2009

Bra odds ikväll?

Som ni vet har jag tidigare klargjort för mina tankar i hockeyslutspelet(har ett spel på de fyra favoriterna levande), egentligen hade jag tänkt nöja mig med det men jag överaskades allt lite av kvällen odds.
Jag testar fyra bortasegrar till 5 units per spel, kortfattat så tror jag favoriterna är såpass mycket bättre i grunden och första matchen är viktig!
Tidsbrist är något jag har gott om och lägger därför enbart upp odds samt spelbolag.

Linköping 2,20 (Betsafe) 5 units
-
Frölunda 2,72 (Betsafe) 5 units
-
Färjestad 2.05 (Betsafe) 5 units
-
HV71 2,65 (Betsafe) 5 units

Ps. Man skulle kunna tro att inlägget är sponsrat av Betsafe, men ikväll utklassade de verkligen Expekt och Svenska Spel (mina använda spelbolag) Ds.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Inte oväntat att det där gick åt fanders. Hemmalagen var piskade att vinna och spelade såklart med mycket inspiration. TIK, SAIK samt LHF dessutom mycket starka hemma, kompletterat med fina trupper. Att bara spela kvartsfinalfavoriterna känns lite desperat.

Anonym sa...

Har tittat in på din blogg då och då bara för attse vad du skriver.

Måste säga att du blivit lite bättre (mindre tiltningar i motgångar, men du har fortfarande långt att gå)

Du kanske skulle börja dela på dina spel!
Köra 2 fonder, en på spel som du har rekat ordentligt och är hyffsat säker på(så säker man kan vara;) )
Och en som du har mindre koll på( underdogs....felsatta odds med mer)

Skulle vara Mycket intressant att följa.

Lycka till i framtiden!

/ Stefan

Anonym sa...

Eklund, lätt att briljera med åsikter och kommentarer efter slutsignalerna. Kom igen nästa gång och kritisera rekarna innan matcherna börjat. Får lite mer tyngd då :)

Mathias sa...

Alex:
Du är ju en trogen läsare, vad tror du om mina funderingar inför framtiden?

Anonym sa...

Vet det. Men läser man efter matcherna har börjat så. Var verkligen ingen rek, utan ett allmänt påpekande att skrällar (speciellt i ett dylikt läge) inträffar. Dumt att spela endast topp fyra, alla matcher. Absolut ingen briljering eller rek, då uppfattades det fel. Ber om ursäkt i så fall.